Eerlijk gezegd kijk ik zelden televisie, ik heb er de tijd en het geduld niet voor. Maar laatst zat ik twee avonden achter elkaar voor de buis en ben zelfs niet opgestaan tijdens de reclameblokken. Fascinerend, als je zo’n commercial fileert. En irritant, dat ook. Laat ik je wat voorbeelden geven:
1. Melk is bijzonder
Leuk hoor, storytelling. Indrukwekkende campagne ook. Maar mensen, het gaat hier over melk. MELK! Voor mij is melk echt de gewoonste zaak van de wereld. Melkisbijzonder.nl, ik waan me zowaar in de Efteling. Overdrijven we nu niet een beetje? Ik bedoel, dit heeft melk toch niet nodig?
2. Hellema Speculaas
Spectaculaire aanbieding: 143 halen, 142 betalen. Ja, dat kan ik dan wel waarderen.
3. Dove Purely Pampering Bodylotions
Sorry hoor, ik wil mezelf best verwennen, maar ‘pampering’? Nee, dank je. Dan moet ik aan poepluiers denken. Zoals ik bij Dove aan chocolade moet denken, niet aan bodylotion. En jezelf insmeren met chocolade…? Och, er zijn ergere dingen. 😉